2011/01/28

Connecticut

Gondolom már hallottatok róla, hogy kicsit esik a hó errefelé. Ma kaptam ezt a kis szösszenetet, gondoltam leferdítem, de angolul jobb, ha valakinek kell, elküldöm.

****************
 
Augusztus 15 - Beköltöztünk az új otthonunkba Connecticut-ban. Annyira gyönyörű itt! A tó északra nagyon fenséges, alig várom, hogy hóval borítottan is lássam a tájat. Imádni fogok itt élni!

Október 14 - Connecticut egyértelműen a legszebb hely a Világon. A levelek a vörös és a narancs összes árnyalatába fordultak. Keresztül mentünk a parkon és láttunk néhány szarvast. Nagyszerűek! A legszebb állatok a földön. Ez itt a földi Paradicsom, imádok itt lenni!
        
Október 25 - Ma kezdődik a szarvasvadászat. Nem tudom elképzelni, hogy lehet képes bárki is megölni egy ilyen csodálatos állatot, mint a szarvas. Remélem nemsokára havazik, imádok itt lenni. Azok a vörös és narancs levelek beborították a kertet, úgy néz ki, mint egy színes szőnyeg. Mennyire gyönyörűűű! A gereblyézés a kertben jó alkalmat fog nyújtani egy kis testmozgásra a kristálytiszta hűvös levegőn. 

November 1 - Ah, még több levél, még több mozgás.
        
November 8 - Jézus Mária, még több levél. Azt hiszem érdemes lenne megvárni, amíg lehull az összes, mielőtt újra nekiállok gereblyézni.
    
November 15 - Végre! Az összes fa lehullatta a levelét és a mai utolsó gereblyézéssel befejeződött a szezon. A csontkovács azt javasolta, hogy vegyek igénybe egy kertészt a következő évben. Csak négy hólyag fertőződött el a tenyeremen, máskor nem szabad elfelejtenem kesztyűt húzni.
 
November 30 - Mi a franc? Honnan a fenéből jött ez a rengeteg levél újra? Tegnap fújt egy kicsit a szél és az egész kert ismét tele van levéllel. Mindegy, tavaszig ráérnek.
     
December 12 - VÉGRE havazott tegnap éjszaka. Arra ébredtünk, hogy mindent belepett a hó. Pont úgy néz ki, mint egy képeslap.
Kimentünk, letakarítottuk a lépcsőt és ellapátoltam a havat a garázsbeálló elől. Utána hógolyóztunk (én nyertem), aztán, amikor a hóeke elment, újra kiástam a behajtót. Milyen csodálatos hely. Imádom Connecticut-ot!
        
December 14 - Ismét esett, imádom. A hóeke ismét eljátszotta a kis trükkjét. Imádok itt lenni.
    
December 19 - Tegnap éjszaka megint havazott. Nem tudtam kiállni. Nem tudtam dolgozni menni. Kikészültem a lapátolástól. Kib...ott hóeke.
   
December  22 - Megint esett az a fehér szar az éjszaka folyamán. Mintha nem lett volna elég a gereblyézés, most mindenhol hólyagos a kezem a hólapátolástól, legalább kesztyűt kéne húznom. Azt hiszem a hóekés valahol elrejtőzve vár amíg befejezem a beálló letakarítását. A seggfej.
      
December 25 - Boldog Kib...ott Karácsonyt! Újabb mocsok hó. Ha egyszer elkapom azt a szarházit, aki a hóekét vezeti, esküszöm, hogy kicsinálom a szemétládát! Nem tudom, hogy miért nem használnak több sót az utak szórásához, hogy felolvadjon az a kib...ott jég!?
   
December 27 - Újabb adag fehér trágya. Már három napja csak bent vagyunk a házban, kivéve amikor havat lapátolunk a garázs elől, miután elment a hóeke. A kib...ott kesztyű átázott, aztán megfagyott a kezemen. Az orvos szerint csak közepes fagyási sérüléseket szenvedtem és a bőr elváltozása csak átmeneti. Nem tudunk sehova sem elmenni, az autó beragadt a fehér szarhegy alá. Az meteorológus szerint újabb 25 centi fehér fos fog esni az éjszaka. Tudod, hogy az hány lapát havat jelent???
        
December 28 - A kib...ott meteorológus tévedett. 70 centi fehér fos ömlött a nyakunkba. Ha ez így megy, a nyár közepéig nem fog elolvadni. A hóeke elakadt az úton és az a szemétláda sofőr feljött kölcsönkérni egy hólapátot. Miután mondtam neki, hogy már hatot eltörtem a sok szar ellapátolása miatt, amit a bejáróra tolt, eltörtem a kib...ott fején az utolsó darabot is.
   
Január 4 - Végre kijutottunk a házból. Miközben a boltba mentem kaját venni, elütöttem egy rohadék szarvast, ami nekiszaladt a kocsi elejének. A kár 3000 dodó. Ki kéne nyírni az ilyen rohadt dögöket. Bárcsak az összeset lelőtték volna tavaly novemberben.
     
Május 3 - Levittem a kocsit egy műhelybe. Rozsdásodik mindenhol attól a kib...ott sótól, amivel minden szar utat beszórtak.

Május 10 -  Átköltöztünk Sarasotába, Floridában. Nem tudom elképzelni miért akarna egy épelméjű ember valaha is abban az Isten által is elhagyatott Connecticut-ban élni.

****************

Egy kolléga ott él, át is küldtem neki, itt a válasza:

"Allat! nagyon igaz. Foleg ma amikor megint 40 centi ho esett :-)"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése